Åhléns

Hej! Länge sedan jag skrev något här, men nu tänkte återuppliva den här bloggen! Idag var jag på Åhléns och kollade deras nyheter. Man kan väl säga att det är mycket färger som gäller i vår, istället för de karaktäristiska pastellfärgerna som annars brukar höra våren till. Jag tycker att det är kul med färg, så länge det inte blir för mycket. Less is more är min filosofi. Men om man har någon accentfärg så kan ju det liva upp ett helt rum. Nedan kommer lite nyheter.




























Ovan är ingen nyhet, men väldigt fin tycker jag!

Så, vad säger ni? Skulle ni köpa något av det ovan? Allt kanske? Och ha i samma rum? Haha, det ska inte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0